Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Dom Pomocy Społecznej w Barczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej dpsbarczewo.pl/bip.
Data publikacji strony internetowej: 2011-10-04
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2014-02-16
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki
Niedostępne elementy i treści
- fokus nie jest widoczny - elementy nie wyróżniają się po wybraniu klawiaturą (2.4.1)
- niektóre elementy nie mogą być użyte przy nawigacji klawiaturą (2.1.1)
- przy linkach brakuje dodatkowych informacji o formacie, wielkości (2.4.4)
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2020-08-03.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2021-03-06.
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt pod adresem poczty elektronicznej sekretariat@dpsbarczewo.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 89 514 84 21. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Publikacja dnia: 28.03.2020
Dokument z dnia: 28.03.2020
Dokument oglądany razy: 807